19. 5. 2018

„Co když on byl skutečně tím princem, jen chtěl lepší princeznu?“

Co je to láska? Je to pocit, kdy se cítíte dokonale v přítomnosti někoho, kdo je pro vás najednou vlastně dokonalým jedincem a okolo něj se točí celé vaše bytí.
Kdy přijde? Nepřijde hned, nepřijde ve chvíli, kdy si usmyslíte, že chcete, aby přišla. Láska je vratká a pokud na ni budete čekat, jako čekáte na pohár zmrzliny, nedostaví se.
Co když nejsem zrozen pro lásku? Každý je pro ni zrozen - není to nic, co by bylo zkrátka dáno geny. Mají jí všichni v sobě, jen u každého znamená láska něco jiného.

Pojem láska je pojem abstraktní.
Existuje vůbec princ na bílém koni? Zdánlivě jednoduchá otázka, na kterou však není jednoduché odpovědět. Možná by se ale dalo - existuje. Jen pro každého je bílý kůň něco jiné. Pro někoho je to Mercedes, o kterém doředu víte, že stál milión korun a možná by se právě v těchto případech mělo začát diskutovat nad skutečným pojmem "láska". Někdy je láska slepá a vy si myslíte, že vás daná osoba miluje, no přitom ve vás vidí jen někoho, od koho pravidelně dostává drahé dárky a je s nimi i tudíž plně spokojená. Pro někoho je bílý kůň obyčejné staré auto, u kterého jste rádi, když dojede z bodu A do bodu B, ale zároveň víte, že vás ta osoba miluje, protože se teoreticky dá říct, že s vámi riskuje každou jízdu jen proto, aby vám byla na blízku a mohla s vámi sdílet minuty, hodiny ale i týdny a měsíce. A třeba později i společný život, který vám dá jako důkaz své lásky.

Je mi jasné, že v tomto článku asi ani moc originální nebudu, no na tomto bych ani nic moc na vymýšlení neviděla. Spíše to beru jako vzpomínku na svou první (avšak neopětovanou) lásku, přičemž ten příběh by sice stálo za to zase oprášit, já se na toto téma ráda vracím zpětně, hlavěn když toho kluka už nevídám a sice vím, že je ve vedlejším velkoměstě na škole, no spíše jsou to takové jen domněnky z toho, co slýchávám ve třídě, protože se s ním pár kluků od nás baví a párkrát jsem v kontextu s ním a se studiem zaslechla i název města. Byla to teoreticky z mé strany zvláštní láska, protože začala jen častým očním kontaktem. A víte jak to je - po měsíci se najdete i v davu, no slovo mezi námi nepadlo osobně ani jediné, na FB jsme se bavili asi 3x a ještě dokonce jsem se málem díky němu zhroutila (šikana z bývalé ZŠ, nakecali mu, že jsem všem rozhlašovala, že spolu chodíme a snad vám dojde ten zbytek).

Moc dobře si pamatuji, že i mezi námi raz něco problesklo, tenhle okamžik vídávám ve svých vzpomínkách (naštěstí ne ve snech) poměrně často a živě, jako by se to stalo snad včera. Sama stále netuším, co si o tom myslet, no nikdy mezi námi více ani nebylo. Je pravda, že jsem jej za celé cca 4 roky s nikým ani neviděla, takže je tam teoretická možnost i toho, že je gay, ale netuším - moc toho jsem se o něj při krátkém (a pro mě vždycky dost trapném, ale samozřejmě jsem rozhvor mezi námi na FB začala vždy já) rozhovoru nedozvěděla. No stručně a jednoduše - zamotal mi hlavu, nic však nakonec mezi námi neproběhlo a já mám dojem, že jsem se i díky tomu změnila. Ke konci ročníku jeho, cca tak na začátku vlastně, jsem jej už začala ignorovat, protože tuším právě v tom předcházejícím jsem se mu vyznala (heh, Terezka se zase ztrapnila) a poté už tak nějak z mé strany začala ignorace, spíše to byly letmé pohledy (no funny, buď on čekal, kdy se já podívám, nebo jsem já zjišťovala, jestli se ještě dívá - sama netuším).

Láska je kolikrát zkrátka slepá a mám dojem, že nám občas zkrátka tropí hlouposti a dělá si z nás dobrý den - mám pocit, že vůči mě si dělala "dobý den" asi 3 roky, ale to samozřejmě nevadí, to se stává, že ano.

Tak či tak - může se v životě stát cokoliv a vy potkáte lásku. Vrazíte do něj (ni), pomůžete mu (ji) s učením, projektem či zkrátka jinými věcmi, které se na jednu stranu mohou zdát obyčejné, no ve skutečnosti z nich vznikne něco, co posléze nedokážete téměř opsat slovy (akorát dneska se mi něco podobného stalo na Heriweay (odkaz v menu) mezi postavami a je to dost podobné tomu, co píšu) a zapomene i na to, že existuje okolní svět.

Já např. skutečně nemám štěstí - na seznamce se na mě lepili divné osoby, nebo jsem jim dala zlý FB a tudíž si mě nemohli najít (toto se stalo ve dvou případech, kdy jsem si myslela, že znám své jméno na FB -_- no zjevně mám kus těžší jméno než jsem si myslela. PŘÍŠTĚ POSÍLAT ODKAZ) anebo to byl např. někdo, kdo nebyl schopen pochopit, že mu nebudu odepisovat každou vteřinu, protože něco dělám a to že jsem online neznamená, že sedím na messengeru a přístě čekám, kdy mi napíše -_- Hm, co už.


Já a bílý princ jednoduše nejdeme dohromady.


0 komentářů:

Okomentovat

© Ther., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena