31. 5. 2018

Knižní prázdninová výzva!

A je to tady. Prázdniny (alespoň pro úspěšné maturanty a vysokoškoláky) se zase navrátily zpátky a my si tak můžeme užívat zaslouženého volna, no ne? A možná by se na druhou stranu hodilo toto volno využít. A já se rozhodla pro mou vlastní výzvu!

A právě dle tohoto obrázku máte jednoznačně možnost uhádnout, o jakou to asi výzvu půjde → ano, půjde o výzvu spojenou s knihami
V posledním týdnu v mé knihovně přibylo 6 nových knih, které si žádají o přečtení, no bohužel (kvůli maturit) tam jsou i knihy, které se mi přečíst stále doposud nepodařilo. A proto jsem se rozhodla, že z toho udělám i nějakou výzvu (a snad nedopadne jako maturity na mém bývalém blogu). 


Jak již bylo výše zmíněno, prázdniny jsou konečně tady a kromě brigády (u které doufám, že když je v hospodě, zvládnu jí i na delší dobu) bych volný čas chtěla věnovat i právě knihám. A právě si říkám, že když bych si seznam knih dala jako výzvu na přečtení, třeba to poté bude o něco zábavnější a akčnější, když budu vědět že "Hm, mám 4 měsíce na X knih, zvládnu to?" Pokusím se to zvládnout, protože mě skutečně každá kniha láká víc a víc (hlavně, když mi tam přibylo mnoho detektivek!) a proto doufám, že i toto mě popostrčí dále ke čtení.



Ale více informací se dozvíte ZDE.

Tento článek je pouze informativní, tam mám v plánu vložit jen základní informace se seznamem knih. Ještě se rozmyslím, kde přesně budu vkládat recenze, no nejčastěji právě tyto recenze máte nejjednodušší hledat ve štítcích dle autorů, protože je možná nakonec budu i jako odkazy vkládat na danou "stránku" a poté je znova (možná) do recenzí vkládat nebudu.

PS: Mám v plánu i v tom mít pořádek (jak v celých recenzích tak v tomto).

0 komentářů:

Okomentovat

© Ther., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena