19. 5. 2018

Losing it (2014)

Název: Losing it
Autor: Cora Carmacková
Počet stran: 248
Vydáno: 2014, Jota
Žánr: Literatura světová, Romány, Pro ženy
Děj
Jak to, že jsem pořád ještě panna?, ztrápeně si opakuje každý den při pohledu do zrcadla Bliss Edwardsová, na první pohled úspěšná a bezproblémová studentka herectví obklopená množstvím přátel, kteří však absolutně netuší, čím se jejich pohledná a inteligentní kamarádka užírá. Hodlá skoncovat s panenstvím - jenže ten pravý stále ne a ne přijít. V okamžiku, kdy se její sexem protřelá kamarádka Kelsey dozví, že Bliss není ani lesbička, ani nehodlá odejít do kláštera, navleče ji do úzkých šortek a trička s tak velkým výstřihem, jaké by si samotná Bliss nikdy neoblékla. A potom ji s prohlášením konečně si vrzneš odtáhne do blízkého baru, kde ji po konzumaci několika panáků na kuráž vybízí, aby si našla kvalitního milence na jedno použití. Bliss prchá zbaběle na záchod, ale cestou narazí na zajímavého mladíka jménem Garrick, zabraného do čtení Shakespeara. Neplánovaně přeskočí jiskra a Bliss má tu noc skutečně šanci prožít pohádkový sex…, ze kterého však na poslední chvíli s mnoha nepodařenými výmluvami vycouvá.
Další den ráno, první hodinu posledního semestru, Bliss málem omdlí: zjišťuje, že Garrick, který před necelými osmi hodinami ležel nahý v její posteli, je jejím novým profesorem!

Můj názor
Abych pravdu řekla, nakonec jsem litovala, že jsem to četla jako první knihu (ze 4, co jsem dostala k Vánocům), protože jsem se od té knihy nedokázala odpoutat a tak mi tam zbývají ještě 3, ke kterým jsem se zatím nedokázala ale vůbec dostat :D Ha, a to už je půl roku a já si do lázní vzala 2, že je tam přečtu :D :D Jsem teda měla dobré sny, no. No nevadi.
Nicméně se mi kniha velice líbila a četla jsem jí asi 3x. Dokonce jsem si tam naznačila + nakonec i tužkou zvýraznila části, které se mi ale šíleně líbily. ♥ Z počátku jsem nevěděla, co od té knihy očekávat, ale nakonec jsem s ní NESMÍRNĚ SPOKOJENÁ. Vážně :)

0 komentářů:

Okomentovat

© Ther., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena