18. 5. 2018

Přesun? Proč? Jak?

Nuž, už se to stalo a já jsem tady – na blogspotu (bloggeru). Netuším, proč jsem si vlastně vybrala tuto platformu, no všímám si, že blog poměrně umírá, hodně lidí se stěhuje na vlastní webovky (no, ty byly v plánu, ale nějak nejsou peníze ani na obyčejnou doménu za rok, ale budou). A tady se to i dá dost předělávat na to, aby to trochu vypadalo a zároveň je popravdě i více vzhledů na tuto platformu.

Snad jde poměrně dobře poznat, o čem blog časem bude. A chtěla jsem upozornit (no, bůhví, kdy se dostane někdo k tomuto článku), že odkaz "kosmetika" je na instagram, kde budu zveřejňovat recenze. Je mi to částečně příjemnější. A možná časem tam toho budu přidávat více. 

Pokud máte nějaké dotazy, najdete možnost v bočním menu možnost, abyste mi cokoliv napsali, když nechcete psát do komentářů (ač netuším, proč proč by mi někdo měl chtít něco, co nemůže napsat do komentářů).

0 komentářů:

Okomentovat

© Ther., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena