18. 5. 2018

Má tetování

Dlouho jsem přemýšlela, jestli tento článek vůbec napsat, protože vím, že v současné společnosti se stále najdou lidé, kteří - ať máte sebevíc krásnější tetování - vás za to zkrátka odsoudí. Ale nakonec jsem se rozhodla, že tento článek napíšu s tím, že buď mě někdo v komentářích odsoudí (asi proto bych mohla být happy za to, že ke mě na blog přijde 5 lidí za den) anebo ten článek zkrátka bude ignorovat a nebude se k němu vyjadřovat - což je postoj, který bych asi uvítala lépe, ale lidem už se moc zkrátka nezavděčím, jak to znám moc dobře. Takže pochopím jakýkoliv hate v komentářích na to, že v tak nízkém věku (a? moje tělo) mám již dvě tetování.


Nachází se na pravém předloktí a váže se k němu poměrně vtipná historka. Měla jsem jej totiž dostat ke svým narozeninám (samozřejmě 18.) a vlastně to mělo být obrovské překvapení. No nakonec to tak nedopadlo, protože tatér byl bohužel nemocný, ale hned týden na to jsem se do studia konečně dostala. A mělo to jednu obrovskou výhodu → mohla jsem si dopředu najít vzor. Ano, s překvapením se vázal i ten fakt, že jsem neměla vybraný návrh, takže bych v tuto chvíli tak na sobě měla bůhví co - takto jsem alespoň skutečně spokojená s tím, co na sobě navždy budu nosit. Vybírala jsem to asi 2 dny a omílala tohle a zkrátka obyčejnou kotvu, no bez květin vypadá kotva skutečně moc mužsky a ehm, jsem žena, stačí?
A fotografie je z mého IG, kde to bylo tuším den staré, možná jen pár hodin, takže proto to zarudnutí - a tuším pár hodin, protože se to leskne, takže hej, je to namazané. :D


Cena: 1 000 Kč (neplatila jsem si sama) 
Doba tetování: cca 20-25 minut

________________________________________________________________

K tomuto se váže hezké vysvětlení - celé tetování totiž souvisí s jednou jedinou osobou, a to je zpěvák (nyní již na sólové dráze, dříve člen One Direction) Louis Tomlinson. Kdo jej zná zjevně bude potřebovat jen vysvětlit ty dvě slova, kdo ne - všechno. Slova jsou jeho vlastní rukopis z nějakého dopisu, no popravdě jsem to hledala asi 20 minut, než jsem (když se mi podařilo konečně najít si vhodná slova) našla nějaká kvalitnější. :D (Pokud má někdo tip na místo, kde se něčí handwriting dá lépe najít, možná ještě do budoucnosti ocením!) Smajlík je jeho znak, který najdete vlastně všude u něj.
Původně měl být jen smajlík, ale když mi řekl tu cenu, bylo jasné, že jen u smajlíku to neskončí (proto dát 1 000 Kč za 6 tahů, sorry jako) a tak jsem si domyslela k tomu ještě ty slova, cena se naštěstí nezměnila (s čímž jsem tak nějak počítala, protože kotva je větší a je stejná cena).
Umístění jsem vybírala asi 2 dny. Nakonec jsem se s kamarádkou, která ho taky dobře zná, poradila a ona mi právě poradila, že bych si jej mohla dát na stejné místo - no bohužel on jej má na pravé ruce, a já se bála, že by mi to zpočátku vadili při psaní, tak jsem si to dala na levou - alespoň mám jedno tetování na levé ruce a druhé na pravé. :D

Cena: 1 000 Kč (hrazenou mnou, je to u něj minimální taxa)
Doba tetování: Maximálně 10 minut



0 komentářů:

Okomentovat

© Ther., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena