18. 5. 2018

Call Me by Your Name (USA / Itálie / Francie / Brazílie, 2017)

Když si rodiče sedmnáctiletého Elieho pozvou do své velké italské vily na léto hosta, jejich syn z toho není vůbec nadšený. Zpočátku se zdá, že toho s pohledným americkým 24letým studentem Oliverem nemají mnoho společného, když však spolu začnou trávit více času, začne mezi nimi vznikat něco mnohem hlubšího než je přátelství.
Mezitím však jsou mezi nimi sváry, které však vypadají, jako kdyby jejich vztah měli utajit - oba si vlastně na nějakou dobu najdou slečnu, no vždycky je to k nim dostane blíže a blíže.Mezitím však jsou mezi nimi sváry, které však vypadají, jako kdyby jejich vztah měli utajit - oba si vlastně na nějakou dobu najdou slečnu, no vždycky je to k nim dostane blíže a blíže.


Nakonec se ukáže, že Oliver po Eliovi toužil téměř od začátku a že jeho první větší náznak byla chvíle, kdy se mu snažil masírovat rameno, přičemž však toužil pouze po doteku, ale Elio se zkrátka odtahoval a měl s tím problémy, proto se k němu dál netiskl.

V průběhu filmu můžeme pozorovat postupný vývoj jejich vztahu, kdy Elio propadá však představě, že Oliver k němu zpočátku nic necítí, no on k němu postupně skutečně začíná cítit víc a víc a je to na něm více než patrné. Ač já jsem tedy samozřejmě věděla, že mezi nimi něco bude, protože jsem si Armieho vybrala jako své budoucí FC na jednu RPG stránku a řekla jsem si, že chci vidět alespoň jeden film s ním (a skutečně mi to zatím u všech FC takto vychází, hlavně mi pak často jde o jejich hlas). Věděla jsem, že ti dva budou spolu, no film mě nakonec šíleně překvapil dle toho, jak to nakonec dopadlo a nelituji toho, že jsem se na něj rozhodla podívat → NAOPAK DOPORUČUJI VŠEM.

Možná někoho odradí to, že jde o gay komunitu, no bůhví jak sexuální scény se tam nenacházejí, spíše naopak jsou tam nakonec vidět prsa, ač tedy Elio a celkově nahota (vůči toho, že jsme zase na druhou stranu v Itálii, kde je horko) tam kus dominuje, no je se i na co dívat pro všechny kategorie, to ano.

Obsazení 
Timothée Chalamet, Armie Hammer, Michael Stuhlbarg, Amira Casar, Esther Garrel, Victoire Du Bois, Peter Spears

Skutečně doporučuji. Na konci je to dojemné, ale že fakt absolutně, no nebudu předhánět a říkat důvody, protože je to dost důležité ten konec a ten vám skutečně spoilerovat nebudu, musíte si to prožít sami a mi to znova vhání slzy do očí, takže s tímto končím. :D

Na závěr jen popíšu film jedním gifem.

BTW. Film je natočen podle knihy (kus nečekané, co?) a např. Martinus jí má v plánu vydávat od 25. 5., takže si rozhodně najde místo v mé knihovně a nebudu mít problém ani s tím si ji přečíst. Přece jen je někdy lepší si knihu přečíst než vidět film, no na druhou stranu to beru tak, že se mi budou lépe představovat některé scény.

Mé hodnocení: 5/5.

0 komentářů:

Okomentovat

© Ther., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena