22. 5. 2018

MATURITA? Hotovo.

Stále tomu nemohu uvěřit a stále se mi při těch myšlenkách chce brečet.

Netuším sama, jak se mi to zadařilo, no maturita je ÚSPĚŠNĚ za mnou. Ale musím přiznat, že jsem se poměrně dost zapotila při tom.

Nevím, či má cenu vypisovat tady z čeho jsem (předmětu) maturovala a jak (jakou otázku + známku) jsem to dala. Stejně vidím, že tento blog má každý článek 1x přečtený, takže to tady asi ani nemá koho zajímat.
No klidně ráda někomu odpovím, pokud se někdo takový najde.

No v tuto chvíli mě čeká jiná významná epocha - tatínek se žení o víkendu, takže se bude slavit. A já budu svědek. Bude to sranda, když mě den před tím čeká maturiťák, ale nevadí, no. Víkend bude mírně náročný.

Ale pak nás čekají vlastně 4 měsíce volna. B) Sice během toho budem robit brigádu v hospodě, a zřejmě se i během toho pojede na nějaké dovolené, no stále to jsou 4 měsíce a ne dva, že ano. :D

0 komentářů:

Okomentovat

© Ther., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena